worek do sidemount
25 kw.

Biuro podróży – które wybrać?

Ostatnio głośno było o tym, że wiele biur podróży upada, nie można im w żadnym wypadku ufać, bo na pewno stracimy nie tylko wakacje, nasz bagaż, a w nim ukochane akcesoria do nurkowania, a wśród nich między innymi nasz worek do sidemount ale przede wszystkim pieniądze i nerwy.

Worek do sidemount to jeden z najważniejszych elementów

Jednak jeśli ktoś nie lubi, albo nie ma czasu na to, żeby samemu zorganizować swoje wakacje, wówczas warto jest poświęcić tę sprawę profesjonalistom, którzy znają się na rzeczy. Bo nie tylko jest wygodniej, ale często wychodzi na to, że nawet taniej. A do tego biuro podróży zadba o wszystkie potrzebne szczegóły naszego wyjazdu – zaczynając od taniego noclegu, poprzez wyżywienie, a kończąc na atrakcjach poszczególnych krajów. Z pewnością będziemy mogli się wybrać na nurkowanie, dzięki czemu nasze nowe akcesoria do nurkowania nam się przydadzą.

worek do sidemountTylko któremu operatorowi wakacji zaufać, który obsłuży nas tak, że będziemy w pełni zadowoleni nie tylko z wakacji, ale także z obsługi biura? Najlepiej będzie jeśli przejrzymy w Internecie testy, które przeprowadzali tajemniczy klienci. Ostatnio ta forma badania wszelkich sklepów, biur podroży i wielu innych instytucji stała się bardzo modna. W Internecie można znaleźć wyniki testów 44 biur podróży. Jednym z krajów, w których badani byli operatorzy wycieczek była Polska. Poza tym przebadano również biura z Czech, Węgier, Bułgarii, Słowacji i Rumunii. Okazało się, że nasze biura podróży zajęły 4 miejsce. Wbrew pozorom nie jest to wcale takie dalekie miejsce. Badano takie biura jak: Gromada, Itaka, Juventur, Neckermann, Orbis, Rainbow Tours, Scan Holiday. Zadaniem każdego tajemniczego klienta było zadanie w każdej placówce nie mniej niż trzech pytań. Pierwszym, dla każdego oczywistym pytaniem, a właściwie stwierdzeniem było wyrażenie chęci wyjazdu na wymarzone zagraniczne wakacje. Tajemniczy klient miał dowiedzieć się dzięki temu, czy pracownicy byli bardzo dociekliwi i zadawali mu kolejne pytania odnośnie chęci wyjazdu, czy jedna był im obojętny. Kolejne pytania były już bardziej szczegółowe. Miały one pokazać wiedzę i kompetencje pracownika biura.