logo agencji reklamowej
04 lis

Dobra agencja reklamowa

Wszystkie działania marketingowe mają na celu jedno – sprzedanie produktu. Aby jednak te działania przyniosły konkretny efekt, trzeba zidentyfikować klienta, do którego będą skierowane. Dobra agencja reklamowa nam w tym pomoże.

Agencja reklamowa jest dochodowa.

logo agencji reklamowejPrzecież zupełnie innymi prawami rządzi się reklama dla młodych dziewcząt, a inne środki są wybierane, jeśli produkt jest skierowany do mężczyzn w średnim wieku. Zanim więc dobra agencja reklamowa przygotuje pełną kampanię reklamową, musi przeprowadzić badania segmentu docelowego, czyli grupy klientów, dla której produkt, usługa są przeznaczone. Aby reklama była skuteczna trzeba popracować nad czterema podstawowymi składnikami reklamy: produktem, popytem, ceną i możliwościami finansowymi potencjalnych klientów. Na sam produkt składa się nie tylko on, ale jego wygląd, opakowanie, cena, gwarancja, sposób dystrybucji. Wiadomo, że lepiej sprzeda się kosmetyk, który jest umieszczony w eleganckim opakowaniu, komputer, który ma czteroletnią gwarancję, czy bluzka znanej marki. Niezwykle ważnym elementem w marketingu produktu jest cena. Musi być ona tak skalkulowana, by przynieść dochód przedsiębiorcy, ale jednocześnie nie być zaporową dla klienta. Każda reklama w Łodzi podkreśla niewielką cenę produktu. Są jednak produkty, których właśnie wysoka cena przyciąga określoną grupę klientów.

Tego typu produkty świadczą o prestiżu osoby, która je posiada. Dla niektórych osób wysoka cena nie jest absolutnie przeszkodą, ale raczej wartością, gdyż lubią się pochwalić rzeczami, produktami, które są elitarne i dostępne dla niewielu. Dobra agencja reklamowa pomoże nam dotrzeć do większej ilości osób.